De överskåp vi har till nya köket saknar regel i bakkant och har bara två metallbeslag med var sitt 15mm hål.

Vad är det tänkt att man ska fästa dem i väggen med? Skruv med stora brickor? Eller finns specialskruv
 
C Carl Andersson skrev:
De överskåp vi har till nya köket saknar regel i bakkant och har bara två metallbeslag med var sitt 15mm hål.

Vad är det tänkt att man ska fästa dem i väggen med? Skruv med stora brickor? Eller finns specialskruv
Ikea hade åtminstone så förut. Då följde en bricka med. Så en rejäl bricka + skruv så är du hemma.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.