Fundering... Jag håller på med ett frikyla projekt och har rätt trångt och vill undvika onödiga 90 grader kopplingar.
Kan man montera cirkulationspumpen i ca. 45 grader lutning (Wilo-Straos) där flödet går uppifrån neråt, eller, ja, snett neråt då...
Om man bortser från alla spydigheter framtida VVS'are kommer att kläcka ur sig, vad tycker pumpen om det?