Hejsan!

Efter att man renoverat huset en del så har man vid ett antal tillfällen känt sig oerhört sugen på att köpa en multimaster! Har testat både gröna och blå bosch samt fein och tycker dom är grymma!
Det jag är ute efter är sladdlöst, för servicejobb och mindre renoveringar är det egentligen bara några få verktyg jag vill ha "sladdburet". Annars är det mest i vägen enligt mig ;)

Jag har sedan två år tillbaka samlat på mig ett gäng Milwaukee sladdlösa 18v maskiner och funderar nu på deras Multimaster (lätt att byta batterier från dom jag redan har).

Det jag undrar över är om någon här inne äger eller testat en sån modell av Milwaukee?

Vill någon vill vänlig byggahus själ ge mig en kort recension? Bra eller dålig?
Bättre/ sämre än konkurrenter? :)

Tack på förhand!

*Bump*

Ingen som har några erfarenheter?

Har köpt en milwaukee 18 v från USA nyligen. Har som du än massa olika milwaukee maskiner. Så det var ingen tvekan att ha en i samma serie. Har dock bara använt den en gång. Jag har inget att jämföra med men jag är väldigt nöjd med den. Priset från USA blev ca 1200 kr utan batteri. Finns en hel del recensioner på youtube.

Ja man får ett sånt helvetes "vill-ha-begär" när man kollar verktyg!

1200kr låter riktigt bra, vart köpte du den ifrån? Fick du betala tull och moms på det med?

Ska kolla youtube! Tack!!

Låter klockrent! Tack Fredrik_N!

Toknöjd med Milwaukees grejer än så länge!
Var det endast maskinen som var med i köpet? Inga blad eller något?

Det var med ett blad och fem sandpapper plus en adapter för universal blad. Jag köpte ett set på Jula med diverse blad. Men på EBay går det att fynda blad också.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är början på min samling utav Milwaukee verktygen.

• Gilla
Yrrol och 1 till
  • Laddar…
Snyggt! Här är min!
WP_20150301_21_21_25_Pro.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Fredrik_N
  • Laddar…
Kan slå ett extra hårt slag för slagskruvdragaren! Gå inte miste om den Fredrik! Urstark, liten och nätt och stryktålig!

Snygg samling. Har funderat på en sådan. Går att köpa för ca 900kr med tull och moms från USA.

• Gilla
Sandwich11
  • Laddar…
Ja man hoppas allt att tomten kommer tidigt i år ;)

Förresten, när du fått tillfälle att köra ditt senaste tillskott vore jag oerhört glad över om du kan lämna någon kommentar här om hur den sköter sig :)

Absolut det kommer jag att göra.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.