Düsseldorff
Vad har vi egentligen för ålder på medlemmarna? Dela med er ni som vill.

Jag börjar. 50 år.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
66 år
 
37 år.
 
45. men är 25 i sinnet, synd bara att kroppen inte håller med om det :)
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Krokben
32 år.
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Ofta tror jag att jag är 47 men kommer på mig själv att vara 46... :oops:
 
  • Gilla
Claes Sörmland och 1 till
  • Laddar…
Samma här, insåg för ett tag sedan att jag var ett år yngre egentligen. Måste vara för man är så erfaren :rofl:.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Samma här, insåg för ett tag sedan att jag var ett år yngre egentligen. Måste vara för man är så erfaren :rofl:.
Eller börjar bli dement?! :whistle::rolleyes:;)
 
  • Haha
mexitegel
  • Laddar…
Samma problem här, skulle nån fråga mig fort hade jag svarat 59, men jag är bara om jag tänker efter 58.
Som nån annan sa är man runt 25 i sinnet, med lite mera erfarenhet.
 
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Snart fyller man moppe för tredje gången (45)... :rofl:
...och sist jag köpte ny bil målades bromsoken röda så även jag tror väl mig vara strax över 20 år!? :thinking:
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
40
 
51
 
Sinnet: 18-20år.
På papper: 34år
Kroppen: Ena benet i graven. Man hoppar inte ur sängen om man säger så.
 
  • Gilla
Project Mellangården och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Samma här, insåg för ett tag sedan att jag var ett år yngre egentligen. Måste vara för man är så erfaren :rofl:.
För mig är det tvärtom, när jag tänker efter så är jag nåt år eller två äldre än jag tror. Det är som om tiden stod still under pandemin och liksom inte räknades.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.