3 401 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Målat silikatfärg utan binder, problem?
Hej,
Har målat med Hornbachs silikatfärg på en tidigare målad innervägg (oklar färgtyp) i källaren utan att varken spä ut färgen med silikatbinder eller grunda med silikatbinder. Hur illa är detta? Instruktionen anger spädning och grundning. Väggen ser dock fin ut såhär en timme senare, har täckt bra...
Har målat med Hornbachs silikatfärg på en tidigare målad innervägg (oklar färgtyp) i källaren utan att varken spä ut färgen med silikatbinder eller grunda med silikatbinder. Hur illa är detta? Instruktionen anger spädning och grundning. Väggen ser dock fin ut såhär en timme senare, har täckt bra...
Klicka här för att svara