Eller kanske det snarare heter Valborgsmässoeld.
Nu är det snart dags, klockan fem tycker vi är lagom, passar både barn och gamla.
Är ni rädda för gräsbränder?
Vi har dragit fram vattenslang och fyllt ett par hinkar dessutom.
Och jag skall fylla upp ett litet barnbad.
Hur dags tänder ni?