1 407 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
luft/luft värmepump
Tjena jag måste köpa ny luftvärmepump har idag en Toshiba, det är en ras 10 jkvp väldigt gammal men den gör sitt jobb. Men den väsnas som ett stridsflygplan (lagerna är kassa). Så jag ska köpa en ny. Vad rekomenderar ni för någon? har ett hus på 125m2 dåligt isolerat. Så vill gärna ha en lite kraftigare värmepump
Några tips? Alla bosch värmepumpar kan jag komma över för en billig peng. Men inte hört så mycket om dom. Så förmodligen håller jag mig till dom lite mer kändare märkena.
Några tips? Alla bosch värmepumpar kan jag komma över för en billig peng. Men inte hört så mycket om dom. Så förmodligen håller jag mig till dom lite mer kändare märkena.
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Min röst ligger på Panasonic kraftigare. Jag har två av dem och är supernöjd.
Klicka här för att svara