Tjena jag måste köpa ny luftvärmepump har idag en Toshiba, det är en ras 10 jkvp väldigt gammal men den gör sitt jobb. Men den väsnas som ett stridsflygplan (lagerna är kassa). Så jag ska köpa en ny. Vad rekomenderar ni för någon? har ett hus på 125m2 dåligt isolerat. Så vill gärna ha en lite kraftigare värmepump

Några tips? Alla bosch värmepumpar kan jag komma över för en billig peng. Men inte hört så mycket om dom. Så förmodligen håller jag mig till dom lite mer kändare märkena.
 
Min röst ligger på Panasonic kraftigare. Jag har två av dem och är supernöjd.
 
  • Gilla
ganooo
  • Laddar…
Har en Mitsubishi och är supernöjd. Köpte först en no name-pump men tyckte den lät för mycket, fick byta utan minsta krångel från säljaren/installatören.
 
Okej tack för svaren. Ska in och kolla på Mitsubishi pumpar imorgon. Vilken modell har du?
 
Modellen heter srk25zjx-s, köpte den för 3-4 år sedan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.