Hej. Värmer boytan med luft-luftvärmepump idag och har två enkla oljeradiatorer i källaren, vilket fungerar bra. Dock behöver vi byta en uråldrig VVB som håller på att haverera och skulle nog spara en del el på att byta ut oljeradiatorerna mot en till luft-luft.
Kan man kombinera detta på något sätt eller finns det bara inbyggt i vissa luft-vatten?