5 587 läst ·
25 svar
6k läst
25 svar
Lösvirkeshus 2010/2011
Jag har gjort det mesta själv, har haft tjejen som hjälp när det har behövts. Farsan har också hjälpt lite ibland, mest som hantlangare, grundmålat panelen och spika råspont och lite sådant när jag varit på jobb. Jag har jobbat som normalt under hela bygget.
Elen har jag en kompis som gör, samma med VVS, en kompis som har egen firma. Grävningen gjorde en bekant. Måleri tar jag hjälp med det mesta, av en bekants firma.
Elen har jag en kompis som gör, samma med VVS, en kompis som har egen firma. Grävningen gjorde en bekant. Måleri tar jag hjälp med det mesta, av en bekants firma.
Glömde att säga att jag hade ytterligare en bekant som hjälpte mej med kaklingen också. Dels för att jag aldrig gjort det själv tidigare och dels för att jag fick papper på att fuktspärren blev korrekt utförd.Atenza skrev:Jag har gjort det mesta själv, har haft tjejen som hjälp när det har behövts. Farsan har också hjälpt lite ibland, mest som hantlangare, grundmålat panelen och spika råspont och lite sådant när jag varit på jobb. Jag har jobbat som normalt under hela bygget.
Elen har jag en kompis som gör, samma med VVS, en kompis som har egen firma. Grävningen gjorde en bekant. Måleri tar jag hjälp med det mesta, av en bekants firma.
Tack för erbjudandet, dock lite långt till skåne för mej.Sjörre skrev:
Tack för alla kommentarerna, ska ta med kameran i helgen så ni får lite aktuella bilder också! d^_^b
En liten foto-uppdatering igen då, dock så vart ju inte bilderna mycket att ha. Fel objektiv på kameran så de mesta vart med mobil i alla fall.
Börjar med lite utomhusbilder.
Den fösta bilden är vid våran infart, så de är detta man ser när man kommer till oss!




Här är från andra sidan av huset, där bilparkeringen är, och ingången till grovköket.
Här är också värmepumpen och elcentralen placerad.


Börjar med lite utomhusbilder.
Den fösta bilden är vid våran infart, så de är detta man ser när man kommer till oss!




Här är från andra sidan av huset, där bilparkeringen är, och ingången till grovköket.
Här är också värmepumpen och elcentralen placerad.


Bilder inomhus då, det är ju dom som är så svåra att få till, när inte alla brytare till lamporna är kopplade, och det är dåligt ljus, var en mycket grå och mulen dag i övrigt, så jag fick inte hjälp av solen heller direkt.
Fönstret i vårat sovrum


Kontoret/arbetsrummet

Biorummet/spelrummet
Ännu inte klart tapetserat.

Ena sidan av grovköket, det var tänkt att det skulle bli överskåp här, därför är elröret så lågt. Jag hann inte åtgärda det innan plattläggaren kom dit. En miss från min sida...

Lilla WC


Stora WC/badrummet


Bastun

Vart för lite stenar med två paket, så jag ska köpa ett till så det blir fullt.
Fönstret i vårat sovrum


Kontoret/arbetsrummet

Biorummet/spelrummet
Ännu inte klart tapetserat.

Ena sidan av grovköket, det var tänkt att det skulle bli överskåp här, därför är elröret så lågt. Jag hann inte åtgärda det innan plattläggaren kom dit. En miss från min sida...

Lilla WC


Stora WC/badrummet


Bastun

Vart för lite stenar med två paket, så jag ska köpa ett till så det blir fullt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden




