2 692 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Leveranstid ikea?
Vi planerar att beställa kök i helgen och jag har kollat lagerstatus på skåpen på nätet och en del stommar finns inte på lager i något varuhus, kan det betyda att det tar flera månader att få alla delarna? Vad har ni för erfarenheter? Nexus björk ska det bli.
Vilken stomme är det som inte finns? Åtminstone för några veckor sedan var vi väldigt förbryllade över att 120cm hörnskåp inte fanns någonstans utom i Kungens Kurva. Inte heller i webbutiken. Vi kollade, och då visade det sig att man gjort om skåpet och gett det ett nytt artikelnummer. Det nya fanns i lager överallt men gick inte att se på nätet.platon1980 skrev:
För övrigt övergår det mitt förstånd att ett så stort och framåt företag har en så primitiv webbutik.
Ja, det var just bänkhörnskåpet som inte finns någonstans, men vi ska ha det som är 90 cm, det finns en variant på hemsidan som inte har samma art. nummer som i planeringsprogrammet. Sen verkar de flesta luckorna vara slut, trots att nexus björk ska vara lagervara. Men de kanske finns på centrallagret.
Jag tycker hela hemsidan är dålig, svårt att få en vettig överblick.
Jag tycker hela hemsidan är dålig, svårt att få en vettig överblick.
Klicka här för att svara