Tackar Krukan,

Det blir nog en lådkyl ifrån Ikea till det nya köket
 
G
Om du vill lägga lite mer pengar och samtidigt på en bättre produkt kan jag varmt renovera http://www.norcool.se De har vinlådor oxå :)

znitz skrev:
Tackar Krukan,

Det blir nog en lådkyl ifrån Ikea till det nya köket
 
Garum skrev:
Om du vill lägga lite mer pengar och samtidigt på en bättre produkt kan jag varmt renovera [länk] De har vinlådor oxå :)
Jo jag vet, jag har tittat på norcool också, men dom saknar lådbotten i sina lådkylar,
allt hänger i en ram utan botten.

Sedan finns även Ariston, tror den heter FDN190 AAI eller nått, den har botten i sina lådor,
dock är den lådkylen 90cm bred.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.