Garum skrev:
Om du vill lägga lite mer pengar och samtidigt på en bättre produkt kan jag varmt renovera [länk] De har vinlådor oxå
Jo jag vet, jag har tittat på norcool också, men dom saknar lådbotten i sina lådkylar,
allt hänger i en ram utan botten.
Sedan finns även Ariston, tror den heter FDN190 AAI eller nått, den har botten i sina lådor,
dock är den lådkylen 90cm bred.