Hej!

Vet att detta är en vanlig tråd och jag har hittat två varianter av låddämpare för IKEA Rationell. Vårt kök (fanns när vi köpte huset) är från 2005. När jag tittar på montering av de två varianterna av låddämpare så ser mina lådskenor inte ut som någon av de två varianterna av låddämparna beskriver i monteringsanvisningen.
Har jag andra skenor än Rationell och isf vilka? Om det är Rationell, vilken låddämparmodell ska jag isf jaga efter?
Bifogar bilder på skenor och lådans baksida.

MVH/Joakim Metallådskenssystem monterade på insidan av ett vitt skåp, eventuellt inte matchande IKEA Rationell.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppen kökslåda med skenorna synliga och bestickorganisatör innehållande köksredskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

J Jocke1178 skrev:
Hej! Har du hittat några dämpare? Jag letar också har samma skenor
Stickan

Vet att detta är en vanlig tråd och jag har hittat två varianter av låddämpare för IKEA Rationell. Vårt kök (fanns när vi köpte huset) är från 2005. När jag tittar på montering av de två varianterna av låddämpare så ser mina lådskenor inte ut som någon av de två varianterna av låddämparna beskriver i monteringsanvisningen.
Har jag andra skenor än Rationell och isf vilka? Om det är Rationell, vilken låddämparmodell ska jag isf jaga efter?

MVH/Joakim[bild] [bild]
J Jocke1178 skrev:
Hej!

MVH/Joakim[bild] [bild]
Hej

Hej, jag har exakt samma lådor och "vagnstycken" eller vad det heter och de låddämpare jag köpt funkar inte då det inte finns fäste för dem. Någon som hittat andra låddämpare som man kan använda?

S superplinten skrev:
Hej, jag har exakt samma lådor och "vagnstycken" eller vad det heter och de låddämpare jag köpt funkar inte då det inte finns fäste för dem. Någon som hittat andra låddämpare som man kan använda?
Hur ser dom ut som du har köpt? Kan du skicka en bild ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.