Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Upptäckte nyss att det droppar vatten under diskhon (en Franke) i köket... Men vad är det svarta för konstig "tätning"? Själva avloppsrörets anslutning till diskhon ser okej ut, men den svarta plasten eller vad det är ser ut att ha smält!😬 Någon som vet vad det är?
Klicka här för att svara