Hej!
Hur ska jag koppla de här avloppsrören som ni ser på bilderna? Det är omöjligt att koppla en rak rör. Finns det flexrör som man kan använda eller något annat?
Hur ska jag koppla de här avloppsrören som ni ser på bilderna? Det är omöjligt att koppla en rak rör. Finns det flexrör som man kan använda eller något annat?
Det går inte att vrida till det som sitter närmast kameran på bilden?
Husägare
· Sörmland
· 1 482 inlägg
2st 15° åt varsit håll kanske?
Hur mycket måste du böja?
Husägare
· Sörmland
· 1 482 inlägg
Är problemet att du inte kan trä i röret pga att båda ändarna är stumma eller är det för att rören ligger förskjutna från varandra?
Kan du få isär de två rören så att det går att sätta en 45 vinkel i grenröret?
Klicka här för att svara

