Tänkte sälja min gamla bil som bara står.
På Facebook, Blocket, ja överallt dyker dessa annonser upp om någon som köper din bil oavsett skick. Kollar man profilerna med dessa annonser på Facebook så är de oftast helt nyreggade och känns som bluff.
Allt känns skumt, men har svårt att förstå exakt vad som skulle hända om man svarade på en av dessa annonser.
Är hela upplägget bluff?