Hej,Jag skulle vilja ha lite synpunkter på systeminställningar!
Kör sedan Okt. med värmepump ner till -10grader.
Pelletsbrännare som styrs från acktanken.
(går igång när l/vpumpen inte räcker till)

Fråga: vid vilken temp ska man stänga av värmepumpen
& köra med enbart pellets, för att få bästa ekonomi på uppvärmningen.

:rolleyes:
Ctc Ecoair110
Baxi Eurofire i Solo+30
Ctc EcoZenith550 (tank med styrning)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.