Tjena Proffs :)
Det är så att jag har en gammal köksnorah i köket som är vattenburen. Jag undrar om jag kan koppla på en palletsbrännare på den? vad säger lagen? är så förbannat less elräkningarna :) Ja viist det går elda ved i den men tänkte ha nått som halvsköter sig själv..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.