Jag förespråkar nummer 1 men flytta ut köksön i rummet så man kan gå på båda sidor om den.
Barnen älskar att komma runt och är man flera så kan man gå två vägar och slippa krockar. Det blir mera utnyttningsbar arbetsyta på ön också.


Häls Niclas
 
Nicasella:
Det är inte att alternativ. Köket är lite för litet för en helt fritt placerad köksö. Eller visst kan vi ha en fristående köksö men då får vi inte plats med något köksbord, och det vill vi ha. Dessutom skulle det medföra en extra kostnad på ca 10000 + arbetskostnad för läggning av nytt golv...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.