Nicasella:
Det är inte att alternativ. Köket är lite för litet för en helt fritt placerad köksö. Eller visst kan vi ha en fristående köksö men då får vi inte plats med något köksbord, och det vill vi ha. Dessutom skulle det medföra en extra kostnad på ca 10000 + arbetskostnad för läggning av nytt golv...