Intressant nog finns klumpen inte med på bilden om montering av tippskydd.useless skrev:
Där finns fem stora runda hål som ser ut som ventilation och man ser de två skruvhålen där klumpen satt fast.
Det verkar vara olika bilder på bruksanvisningen på nätet jämfört med den som följde medD Dilato skrev:
Ser nu att det där är en annan modell 😎
Givet att texten på klossen är "EcoHeavy" så gissar jag också på motvikt/tippskydd. Skruva loss och lös tippskyddet på annat sätt (tippskydd är bra att ha på spisar...).
Ett förslag skulle ju annars vara att höra av sig till tillverkaren och fråga dem men jag gissar att du vill ha svar nu och att Byggahus är betydligt mer responsivt än tillverkaren en fredagkväll
Ett förslag skulle ju annars vara att höra av sig till tillverkaren och fråga dem men jag gissar att du vill ha svar nu och att Byggahus är betydligt mer responsivt än tillverkaren en fredagkväll
När det sitter en betongklump lågt på baksidan är det uppenbart att det är ett tippskydd.
@Stefan Lundvall följde med något "traditionellt" tippskydd?
En motsvarande betongklump fanns på den Electrolux spis jag köpte gör 1 år sedan. Den tog jag bort direkt.
Men jag vill minnas att den mer eller mindre var lös. Så gissade att vikten behövdes under transporten för att balansera paketet.
Jag ska leta rätt på dokumentation som följde med och se vad det står om motvikten.
Men jag vill minnas att den mer eller mindre var lös. Så gissade att vikten behövdes under transporten för att balansera paketet.
Jag ska leta rätt på dokumentation som följde med och se vad det står om motvikten.