Har en buxbom som är 13 år gammal. Den är aldrig klippt och nu undrar jag hur mycket jag kan klippa och när.
Den är ca 2 meter hög och planterad i en grusyta.Ska jag kanske frigöra lite jord runt stammen eventuellt stamma upp den en bit? Tacksam för idéer.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.