Gokväll
Har ett problem med att en slinga på min golvvärme inte blir riktigt varm .
Har 6 st slingor och den längsta är kallare ,provat att ta bort termostaten ingen skillnad.
Har en Värmebaronen MP4 som värmekälla .någon som har någon ide.
Har ett problem med att en slinga på min golvvärme inte blir riktigt varm .
Har 6 st slingor och den längsta är kallare ,provat att ta bort termostaten ingen skillnad.
Har en Värmebaronen MP4 som värmekälla .någon som har någon ide.
Klicka här för att svara
