4 016 läst ·
16 svar
4k läst
16 svar
Jävla flugor
Sida 1 av 2
Hej allihop.
Så fort jag går utanför dörren och ska hålla på med något i trädgården så känns det som att en miljon flugor attackerar mig. Dom ska in i munnen, öron, näsa, ögon, ja överallt! Finns det något likt myggmedel man kan använda fast mot flugor? Jag kan knappt vara ute utan heltäckande kläder samt hörselkåpor vilket inte är så kul nu på sommaren...
upplever att det blir värre när jag svettas. Min sambo är inte på långa vägar lika påverkad. Luktar jag så mycket skit??
mvh
Så fort jag går utanför dörren och ska hålla på med något i trädgården så känns det som att en miljon flugor attackerar mig. Dom ska in i munnen, öron, näsa, ögon, ja överallt! Finns det något likt myggmedel man kan använda fast mot flugor? Jag kan knappt vara ute utan heltäckande kläder samt hörselkåpor vilket inte är så kul nu på sommaren...
upplever att det blir värre när jag svettas. Min sambo är inte på långa vägar lika påverkad. Luktar jag så mycket skit??
mvh
Produkter som diskuteras: "hörselkåpor"
Hörselskydd & hörselkåpor
I den här samlingen hittar du vårt sortiment av hörselskydd & hörselkåpor.
Läs mer
Medlem
· Blekinge
· 12 232 inlägg
Ställ en kossa i trädgården så flyger dom dit.
Hon har ju inga besvär säger jag ju
Det var verkligen synd, jag som trodde den tog ”allt”.. Hittade något som heter MotFluga, kan det vara något?D Danneeandersson skrev:
https://www.skadedjursshop.se/motfluga-utomhusfalla-5-pack-inkl-10st-lockmedel
Bättre sent svar än aldrig. Jag har exakt samma problem och har sökt information för att slippa dessa små äckliga, envisa flygfän.D Danneeandersson skrev:Hej allihop.
mvh
Via vår hud utsöndrar vi olika doftämnen, en del av dem drar sig flugor, myggor, bromsar mm. Du utsöndrar helt enkelt mer av dessa än din sambo bla mjölksyra och svett.
Det sägs ju att flugorna dras till skiten Jag är med andra ord oxå en skithög.
Efter otaliga försök med olika medel, kläder osv har jag ÄNTLIGEN funnit de optimala "botemedlet" En spray som heter Centaura!!!! Köpte den för att prova på mina hästar, men då den även kan amvändas på människan gav jag det ett försök.
Jag kan gå i skogen, jobba ute i solen osv utan att en enda fluga, mygga eller broms/blinning biter eller irriterar mig! Ja, de kommer flygandes och vissa försöker landa på mig sticker iväg lilla kvickt!!!!!
hej! Komiskt, det var precis den jag köpte och har varit kanonnöjd med!! HahaLinda Fodor skrev:
Bättre sent svar än aldrig. Jag har exakt samma problem och har sökt information för att slippa dessa små äckliga, envisa flygfän.
Via vår hud utsöndrar vi olika doftämnen, en del av dem drar sig flugor, myggor, bromsar mm. Du utsöndrar helt enkelt mer av dessa än din sambo bla mjölksyra och svett.
Det sägs ju att flugorna dras till skiten Jag är med andra ord oxå en skithög.
Efter otaliga försök med olika medel, kläder osv har jag ÄNTLIGEN funnit de optimala "botemedlet" En spray som heter Centaura!!!! Köpte den för att prova på mina hästar, men då den även kan amvändas på människan gav jag det ett försök.
Jag kan gå i skogen, jobba ute i solen osv utan att en enda fluga, mygga eller broms/blinning biter eller irriterar mig! Ja, de kommer flygandes och vissa försöker landa på mig sticker iväg lilla kvickt!!!!!
Det är värt lite gifter och biverkningar om man kan leva ett drägligt liv
Hatar skiten