Jag är helt ny inom detta.
Börjar få panik när pelletsen nästan har dubblat i sommar i pris.

Jag har en kåk, nya fönster vattenburen golvvärme i halva huset och nya element i andra halvan.
Pelletsen är inställd på ca 14kw.

Kollade snabbt på lite pumpar. Tex om det står 16kw pump då ska den räcka för mig?

Har alla pumpar en inomhus och utomhus del?

Tex denna. Riktigt bra pris men säkert något jag har missuppfattat/missat.

Är som sagt helt ny inom detta. Tar gärna tips och ider.

https://www.hemfint.se/luft-vatten-varmepump?aref=ref-adwords_agid-96234006940_cid-1578590110_mt-_ntw-g_crid-419368416478_kw-_pl-_prm1-_prm2-_ai-_ap-_dv-m_dvm-_fid-_aud-839023970065:pla-296320120026&gclid=CjwKCAjw6MKXBhA5EiwANWLODKraaBr9mjPkY2cREj42XmkW9uadxMGolBHRyPFnzP1WJll5vRCQQhoCf8IQAvD_BwE
 
H
Ja köper du den där blir du lurad. (Dålig verkningsgrad)
Kolla på mitsubitsch luft vatten så blir du nöjd.
Tyvärr lång leveranatider på värmepumpar nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.