Hej på er.

Efter att ha haft ett element som rostade sönder i entrén så är nu golvet upprivet, rören pluggade och fått ut försäkringspengar.

Börjar undra om det hade varit möjligt att montera en minishunt typ Lk m60 och lägga golvvärme vettigt i min lilla hall? Har idag 22mm råspont som undergolv på bjälklaget så byta till 22mm spånskivor hade ju inte varit något problem.

Jag bifogar en bild på min lilla entre och har angivet alla måtten i millimeter. De blåa är där befintliga elementrör kommer från väggen och det lila sträcket är vilket håll bjälklaget går på.

Hade varit jättetacksamt om ni som har erfarenhet kan svara!

• Ritning av liten hall med mått i millimeter, befintliga elementrör markerade i blått och bjälklagsriktning i lila. Visar planlösning för renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är väl bara att lägga på, ser ingen skillnad på det du tänker och hur mitt badrum är..

D Dilato skrev:
Det är väl bara att lägga på, ser ingen skillnad på det du tänker och hur mitt badrum är..
Tänker om någon kan visa ett exempel på läggningssätt om man kör med 16 elr 17 rör beroende på fabrikat med cc 200 eller om man skall ha smalare rör

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.