Hej,
Har nu letat på diverse forum och känner mig redo att skruva lite på elementen. Ska justera stryppluggen med en insexnyckel. Vill bara försäkra mig om att det är rätt, för den sitter som berget. Några tips på hur man kan få den att skruvas ut lite lättare?
Med vänlig hälsning,
Carl
Har nu letat på diverse forum och känner mig redo att skruva lite på elementen. Ska justera stryppluggen med en insexnyckel. Vill bara försäkra mig om att det är rätt, för den sitter som berget. Några tips på hur man kan få den att skruvas ut lite lättare?
Med vänlig hälsning,
Carl
Den ska du inte ge dig på , det är under den övre sexkantslocket som stryparen sitter , sen kollar du hur många ellement som du har på den slingan , tex 5 st och det går att skruva 5 varv på stryparen mellan i botten och att den sitter jäms med kanten ,
så drar du 4 varv på första elementet , nästa 3 varv och den sista helt öppen , är liksom en tumregel
Ta det lite försiktigt när du öppnar den
så drar du 4 varv på första elementet , nästa 3 varv och den sista helt öppen , är liksom en tumregel
Ta det lite försiktigt när du öppnar den
Topp, tack för svar. Ska testa imörrnJ jojo123 skrev:Den ska du inte ge dig på , det är under den övre sexkantslocket som stryparen sitter , sen kollar du hur många ellement som du har på den slingan , tex 5 st och det går att skruva 5 varv på stryparen mellan i botten och att den sitter jäms med kanten ,
så drar du 4 varv på första elementet , nästa 3 varv och den sista helt öppen , är liksom en tumregel
Ta det lite försiktigt när du öppnar den
Klicka här för att svara
