2 962 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Infravärme
Jag behöver lite värme i vårat uterum nu vår och höst kvällarna.
Någon som kan tipsa om någon billig bra infravärmare och vart de finns?
Helst någon i 500:- klassen, eller tror ni man får bättre effekt med ett el element på 1500w med fläkt i?
Någon som kan tipsa om någon billig bra infravärmare och vart de finns?
Helst någon i 500:- klassen, eller tror ni man får bättre effekt med ett el element på 1500w med fläkt i?
Okej
har funderat på att komplettera med ett el element med en fläkt i eller vad tror ni
om de ca 1500w
har funderat på att komplettera med ett el element med en fläkt i eller vad tror ni
om de ca 1500w
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hur ute är rummet, och hur stort? Om det inte är några stora springor får du förmodligen en bättre komfort genom att värma luften med element än med infravärmare. Dock behöver det startas en stund i förväg. Infravärmarna ger värme direkt, men det blir kallt om fötterna under bordet samtidigt som man får skalpen grillad.
Angående pris vet jag inte om jag sett en infravärmare som kostade så mycket som 500 kr.
Angående pris vet jag inte om jag sett en infravärmare som kostade så mycket som 500 kr.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden