I min lägenhet har någon byggt in elementet i vår lilla hall en trappa ner. Allt som finns är ett gäng hål upptill på inbyggnaden och där hänger våra kläder. Den lilla värme som kommer ut fastnar alltså i kläderna.
Nu har jag tänkt sätta in ett galler på framsidan för att få mer cirkulation på det hela.
Men vilket är bäst; att sätta gallret upptill eller nertill? Tänker givetvis , varm luft stiger, men blir osäker ändå om det blir bäst upptill eller nertill? Kanske ett galler upptill och ett nertill?
Nu har jag tänkt sätta in ett galler på framsidan för att få mer cirkulation på det hela.
Men vilket är bäst; att sätta gallret upptill eller nertill? Tänker givetvis , varm luft stiger, men blir osäker ändå om det blir bäst upptill eller nertill? Kanske ett galler upptill och ett nertill?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja säg det.
Efter nåt år kom vi även på att hen pluggat igen ventilationsröret som tidigare gick till köksfläkten, och en kolfilterfläkt sattes dit istället. Detta upptäckte vid en OVK. Allt kan se så fint ut när man är på visning och ska börja buda, men ibland kan det vara som en gammal bil som fått typ rosten övermålad tillfälligt. Men hålen upptill är väldigt många så det räcker nog Tack för er hjälp.
Efter nåt år kom vi även på att hen pluggat igen ventilationsröret som tidigare gick till köksfläkten, och en kolfilterfläkt sattes dit istället. Detta upptäckte vid en OVK. Allt kan se så fint ut när man är på visning och ska börja buda, men ibland kan det vara som en gammal bil som fått typ rosten övermålad tillfälligt. Men hålen upptill är väldigt många så det räcker nog Tack för er hjälp.
Klicka här för att svara