Tja'ba!
Här var ju ett tag sedan man hängde
Hur är det nu för tiden? Har styrningen av forumet mognat så vettiga människor kan vara här nu och trollen har inget att hämta, eller är det fortfarande trollens paradis på-eldade av M?
Jag får väl testa och se, kanske.
Hejhopp
Här var ju ett tag sedan man hängde
Hur är det nu för tiden? Har styrningen av forumet mognat så vettiga människor kan vara här nu och trollen har inget att hämta, eller är det fortfarande trollens paradis på-eldade av M?
Jag får väl testa och se, kanske.
Hejhopp
Allvetare
· Västra götaland
· 10 921 inlägg
Konstigt, jag hade inte ens märkt att du försvann.. 
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Skriver man ”I’m back
” i ämnesraden, ser man ju detta lätt rent optiskt. Ville du ha uppmärksamhet, fick du det. 
thomasx, vad för dvärgbrytare o kabel föredrar du till denna?
Du menar att mitt inlägg kan generera svaret jag söker alldeles av sig själv?P Pin skrev:
Haha, ja, så kan det vara kanske.
Det var inte så lite komiskt, under min 6 år långa frånvaro hade jag fått en varning för att jag i en tråd som handlade om isolering tidigare skrivit ett informativt inlägg om just isolering. Typen av isolering jag skrev om föll dock inte M i smaken, och jag fick en varning för OT. Helt sanslöst. Så jag fick ganska omgående en bekräftelse på att mitt minne av hur saker och ting funkade då, var helt korrekt. Och nu var jag mest nyfiken på om det mognat något. Så man kan skriva sakligt om ett ämne i en tråd som handlar om ämnet, utan att få en varning för OT.
Med "M" avses moderatorerna? Ska jag vara ärlig så märker jag inte av dem så mycket, och det är väl ett gott tecken. Det kanske beror på vilka trådar man deltar i iofs och/eller man är ett troll själv eller inte.



