IHC har gjort sitt.köp inte.

kör med trådlöst i stället, ja gjorde själv den tabben för 3 år sedan????
 
fast ELKO verkar ju nästan satsa lite. Har ju t.o.m paketerat om det och lagt till funktioner. Nu har ju iofs LK i Danmark som är OEM för IHC själva börjat utveckla KNX.

Själv tror jag vilket system som helst idag blir en återvändsgränd, när det riktigt tar fart med intelligenta system. Dagens håller inte för framtiden.

Fast jag är rätt nöjd med mitt IHC som har fungerat utan minsta bekymmer i 10år. Nu skall det t.o.m byggas ut.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.