Skaffat mig en begagnad Atmos DC30SF och har lite funderingar på inkoppling, här kommer frågorna:
1 På toppen sitter två mindre rör varav den ena verkar ha en termostat, vad är detta till för?
2 På baksidan sitter en termostat med en stång i till ett spjäll, vad är detta till för?
3 Via en givare strömsätts en kabel som sticker ut på baksidan som jag antar kall kopplas till en pump,.... eller?
Tacksam för svar..