På denna blandare som sitter i ett gammalt kök kan man på denna blandare som ser ut som en stor skruv på vardera sida av kranen koppla en bänkdiskmaskin? På bild 2 och 3 är hur vi kopplade förra diskmaskinen förut på samma blandare men jag misstänker att den kopplingen har gjort sitt får upp felkod E4. Vilken jag förstått har med att ett översvämmningsskydd slagit till. Kan tillägga att maskinen är helt ny så jag har ej kört den ens. Den gamla maskinen kom det upp vilket gör att jag misstänker att den diskmaskinen inte egentligen var körd. Tipsa gärna om länk var jag kan beställa saker för att kunna koppla min nya maskin.
Ja, de skruvarna är för anslutning för tex diskbänksmaskin.
Troligen är det följande koppling du ska ha,
https://www.moraarmatur.com/sv/tillbehor/kok/309248-ae
Troligen är det följande koppling du ska ha,
https://www.moraarmatur.com/sv/tillbehor/kok/309248-ae
Klicka här för att svara


