Funderar på att montera TVn på en bardiskvägg, dvs en halv vägg så att säga. Tyvärr kommer TVn lite lägre än vad jag tycker är ok.

Så jag tänkte att man kanske kunde hitta en konstruktion där man med ett enkelt handgrepp kunde höja TVn två tre decimeter när man ska kolla. Jag tänker mig nån slags ställning som är manuellt höj - och sänkbar.

Någon som har idéer?
 
Tack för era svar! Ska kolla vidare på detta :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.