Byggahus.se
M Mjolnir skrev:
Kraftfull häcksax i mycket fint skick. Säljes pga köp av batteridriven häcksax. Se nedan länk samt Google för mer info. 1500 kr.

[länk]
Hej.
Har du kvar häckdaxen Boch AHS 65-34 och är den fortfarande till salu. Jag bor i södra Sverige.
M Mjolnir skrev:
Kraftfull häcksax i mycket fint skick. Säljes pga köp av batteridriven häcksax. Se nedan länk samt Google för mer info. 1500 kr.

[länk]
Hej
Har du kvar häcksaxen Boch AHS 65-34 och är den fortfarande till salu. Jag bor i södra Sverge.
 
M Mjolnir skrev:
Kraftfull häcksax i mycket fint skick. Säljes pga köp av batteridriven häcksax. Se nedan länk samt Google för mer info. 1500 kr.

[länk]
Hej.
Har du kvar häckdaxen Boch AHS 65-34 och är den fortfarande till salu. Jag bor i södra Sverige.
M Mjolnir skrev:
Kraftfull häcksax i mycket fint skick. Säljes pga köp av batteridriven häcksax. Se nedan länk samt Google för mer info. 1500 kr.

[länk]
Hej
Har du kvar häcksaxen Boch AHS 65-34 och är den fortfarande till salu. Jag bor i södra Sverge.
 
A Antropocen skrev:
Hej.
Har du kvar häckdaxen Boch AHS 65-34 och är den fortfarande till salu. Jag bor i södra Sverige.

Hej
Har du kvar häcksaxen Boch AHS 65-34 och är den fortfarande till salu. Jag bor i södra Sverge.
Den finns kvar
 
M Mjolnir skrev:
Den finns kvar
Var bor du?
 
A Antropocen skrev:
Var bor du?
Du har mejl så kan vi diskutera där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.