Hej
Är det någon som vet hur man programmerar och ställer in gsmlarmet på bilden?
Den sitter på en 6 år gammal pelletspanna Arimax 340 med en pelletsbrännare BeQuem 50D.
Gsmlarmet fungerade bra de första åren, men nu har jag fått veta av leverantören Ariterm att supporten upphört för detta larm eftersom de nu marknadsför ett annat larm.
Är det någon som vet hur man programmerar och ställer in gsmlarmet på bilden?
Den sitter på en 6 år gammal pelletspanna Arimax 340 med en pelletsbrännare BeQuem 50D.
Gsmlarmet fungerade bra de första åren, men nu har jag fått veta av leverantören Ariterm att supporten upphört för detta larm eftersom de nu marknadsför ett annat larm.
Redigerat:
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
LMGTFY: http://www.eltech.lt/en/remote_control_and_monitoring_via_gsm_network/156
Kanske ngt matnyttigt däri ?
/K
Kanske ngt matnyttigt däri ?
/K
Klicka här för att svara


