Hej
Är det någon som vet hur man programmerar och ställer in gsmlarmet på bilden?
Den sitter på en 6 år gammal pelletspanna Arimax 340 med en pelletsbrännare BeQuem 50D.
Gsmlarmet fungerade bra de första åren, men nu har jag fått veta av leverantören Ariterm att supporten upphört för detta larm eftersom de nu marknadsför ett annat larm.
 
  • gsmlarm.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Helt klart ett bra alternativ om jag inte skulle få tag på beskrivning och manual till mitt nuvarande larm, tack för tipset.:)
 
Redigerat:
C
Hur ser det ut under locket?
 
Så här ser det ut under locket
gsmlarm2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.