2 297 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Gräva ner acktanken
nån som gjort de? har så jävla mycke ideer om jag får utrycka mig så.
är i full sjå med att skrammla ihop pengar till innovan jag ska köpa, ser ut som de blir pannbyte i sommar/höst. letar acktankar/ trycktankar/farmartankar att bygga om.
har en 1kubiks hydrofor (galvad) jag tänkte bygga om till acktank den är tydligen plastbeklädd invändigt, hur står sig plasten mot värme? ska ju även svetsa i den så jag antar att plasten smälter, kan de bli problem tro?!
är i full sjå med att skrammla ihop pengar till innovan jag ska köpa, ser ut som de blir pannbyte i sommar/höst. letar acktankar/ trycktankar/farmartankar att bygga om.
har en 1kubiks hydrofor (galvad) jag tänkte bygga om till acktank den är tydligen plastbeklädd invändigt, hur står sig plasten mot värme? ska ju även svetsa i den så jag antar att plasten smälter, kan de bli problem tro?!
Gissa?obba skrev:
Vad säger din egna magkänsla, aldrig att jag skulle börja jävlas med
nått galvat och plastklätt, en beg, riktig, acktank på 1000L kan inte vara dyr.
själva galven är lugn, men de är just den där jävla plastfilmen som jag klurar lite på.._lynx_ skrev:
ne säkert inte allt för dyr, men den här är gratis.
jo de tror jag. får se om den smälter så man får i ex barkspaden o kunna få bort all plast eller om de går att gå på med gassvetsen kanske o skrynkla tilll plasten o knacka loss den sen.Mick13 skrev:
Klicka här för att svara