Hej,

nån som använt sig av denna firma på senaste tiden? Har inte fått svar på vare sig chat eller email, så det känns lite avsomnat. Synd för de har ju rätt ok sortiment och priser jämfört med t.ex. Calexico.
 
Lite sent svar men jag beställde lite plywood hem förra veckan från Gotwood. Tog knappt en vecka bara innan det dök upp. Skickades direkt från leverantören. Enda klagomålet var att de inte ringde nån dag innan för planera leveransdag. Fick bara ett samtal en timma innan de dök upp. Som tur var var jag hemma 🙂
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.