3 670 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Gardena R80li
Medlem
· Västra götalands län
· 241 inlägg
Kan det finnas någon härinne som äger en Gardena R80li?
Ska köpa en robotgräsklippare till min mor och funderar på om denna kan vara något?
En bekant till mig har sedan ett gäng år tillbaka en Husqvarna Automower som är helt grym.
Men det faktum att prisskillnaden är 35-40% sneglar man ju lite
Hört något bra, negativt om Gardenas klippare?
Mvh/ Mikael
Ska köpa en robotgräsklippare till min mor och funderar på om denna kan vara något?
En bekant till mig har sedan ett gäng år tillbaka en Husqvarna Automower som är helt grym.
Mvh/ Mikael
Jag har en Gardena R70 som gått utan problem två säsonger nu. Mycket nöjd!!Sandwich11 skrev:Kan det finnas någon härinne som äger en Gardena R80li?
Mvh/ Mikael
Ja så är det, Gardena R80 är en något bantad version av HQ 308. Tittar man på prisjakt är Gardenan just nu dyrare vilket verkar konstigt.
Titta gärna på HQ 310 istället, bara 2k dyrare än R80 men en generation nyare och fyrhjulig vilket bla. ger ökad framkomlighet.
Titta gärna på HQ 310 istället, bara 2k dyrare än R80 men en generation nyare och fyrhjulig vilket bla. ger ökad framkomlighet.
Medlem
· Västra götalands län
· 241 inlägg
Jo, jag var inne på en HQ 310. Däremot måste man numer köpa till installationskit (kabel och liknande)..
Såg nu att Gardena R80li var på kampanjpris hos robotexperten för 10.499kr! Så jag slog till! http://www.robotexperten.se/produkt/gardena-r80li-robotgraesklippare/
Erbjudandet gäller endast en dag till för er som är intresserade!
Tack för svaren!
Såg nu att Gardena R80li var på kampanjpris hos robotexperten för 10.499kr! Så jag slog till! http://www.robotexperten.se/produkt/gardena-r80li-robotgraesklippare/
Erbjudandet gäller endast en dag till för er som är intresserade!
Tack för svaren!
Klicka här för att svara