Ska du byta garageport? köp en på Skånska Byggvaror kanonfina portar helt klart mycket prisvärda och lätt monterade även för en som är ovan. Det som kanske gör att man väljer någon annan är i så fall utseendet.
Köpte en 5 meters port nyligen av garageexperten. Har inte hunnit montera. Kan inte säga mer än att servicen har vart toppen trots lite felbeställning, 2veckors leverans men det varierar då det är en importport, men för de priset kan man vänta en eller två veckor extra. Lägre pris får du leta efter, är samma skit som dom andra svenska butikerna säljer.
Samma portar verkar finnas hos tex krafer, bara priset är typ flera tusen billigare på en 5 metare
edit: kompletterar att denna port medföljde en mycket utförlig bruksanvisning på svenska. Vilken lekman som helst kan nog montera dessa portar.
Samma portar verkar finnas hos tex krafer, bara priset är typ flera tusen billigare på en 5 metare
edit: kompletterar att denna port medföljde en mycket utförlig bruksanvisning på svenska. Vilken lekman som helst kan nog montera dessa portar.
Redigerat:
Känns det mindre skumt för att någon annan gav det svar du ville ha?j-o75 skrev:
Men på din fråga är svaret nej.
Och prismässigt har du svarat själv.
Medlem
· västragötaland
· 1 539 inlägg
Känner inte till Garageexperten i Jönköping men känner till Garageexperten i Falköping och är seriösa och gör bra jobb. Är väldigt stora finns i 40 orter över hela landet så jag tror inte du kommer ha några problem med dom.
Jag känner inte till garageexperten, men har googlat och samlat info om portar då det är dags för inköp. Känner att det verkar väldigt oseriöst att skaffa ett namn som är förvillande likt garageportsexperten, har sett att många blandar ihop dessa. Garageexperten i Falköping finns varken på hitta eller på google (måste vara garageportsexperten).
Hur kan man säga att en port "är samma skit som de andra butikerna säljer" om man inte ens har monterat den och testat om den fungerar. Vad är det för portmärke, garantitid och finns reservdelar? Är det garageexperten själv som skrivit detta inlägg.
Jag har samlat på mig en hel del kataloger från olika leverantörer och har ett kampanjblad från Teckentrup med en vit port och en svart bil vid vänsterkanten. Exakt samma bild har garageexperten på sin hemsida och på blocket. Verkar inte heller seriöst tycker jag att inte lägga ut bild på sina egna varor?
Jag tror man får det man betalar för, kostar det mindre än normalt är det ofta något som är knas. Jag ska åka och titta på porten jag tänker köpa istället för att bläddra i alla kataloger och glo på internet
Hur kan man säga att en port "är samma skit som de andra butikerna säljer" om man inte ens har monterat den och testat om den fungerar. Vad är det för portmärke, garantitid och finns reservdelar? Är det garageexperten själv som skrivit detta inlägg.
Jag har samlat på mig en hel del kataloger från olika leverantörer och har ett kampanjblad från Teckentrup med en vit port och en svart bil vid vänsterkanten. Exakt samma bild har garageexperten på sin hemsida och på blocket. Verkar inte heller seriöst tycker jag att inte lägga ut bild på sina egna varor?
Jag tror man får det man betalar för, kostar det mindre än normalt är det ofta något som är knas. Jag ska åka och titta på porten jag tänker köpa istället för att bläddra i alla kataloger och glo på internet
Jag tror ärligt talat att du blandat ihop garagexperten med garagePORTexperten. Kan det stämma?johan ivarsson skrev:
Jag håller med Lollita, det är märkligt att skaffa ett namn som är så likt ett annat känt företag. Det var det som fick mig att fråga från första början.
Poitsu: Har du monterat porten? Hur gick det i så fall?
Enligt Eniro så finns inte ens ett företag med det namnet på adressen som anges. Jag hittar inte ens namnet på en företagssökning
Har vi sådan tur att någon bor nära Trädgårsgatan 4 i jkpg och kan kolla om det finns något där överhuvudtaget?
Har vi sådan tur att någon bor nära Trädgårsgatan 4 i jkpg och kan kolla om det finns något där överhuvudtaget?
Har inte monterat porten då vi har annat att renovera på fasaden före här.
De är exakt samma port som jag sett i sverige för 16000:-
Garageexperten hittar du inte för sidan drivs från deras andra bolag.
Dom är momsreggade och har F-skatt.....
Man får vad man betalar för... här sparade jag 10 bananer iallafall...
vad skiljer dessa portar mot dom dyrare då ?
Bara för att en kines har tillverkat den för en näve ris?
Reservdelar finns och tillbehör oxå.. Allt går att köpa via honom, eller själv från nätet.
De är exakt samma port som jag sett i sverige för 16000:-
Garageexperten hittar du inte för sidan drivs från deras andra bolag.
Dom är momsreggade och har F-skatt.....
Man får vad man betalar för... här sparade jag 10 bananer iallafall...
Bara för att en kines har tillverkat den för en näve ris?
Reservdelar finns och tillbehör oxå.. Allt går att köpa via honom, eller själv från nätet.
Medlem
· västragötaland
· 1 539 inlägg
Moderator
· Stockholm
· 50 952 inlägg
Om man gräver lite så hittar man att handeln med garageprylar troligen bedrivs genom handelsbolaget gameheaven som finns på samma adress, med samma tel. nummer.
Som sagt helt annan bransch, tydligt försök till varumärkesintrång. Men prylarna kan ju vara helt OK för det.
Som sagt helt annan bransch, tydligt försök till varumärkesintrång. Men prylarna kan ju vara helt OK för det.