9 950 läst ·
3 svar
10k läst
3 svar
Frostvakt förråd?
Hej,
Har byggt ett isolerat förråd som vi skulle vilja ha en grundvärme i då vi kommer ha gräsklippare, målarfärg m.m. (kanske fem grader är lämpligt?). Förrådet är 11 kvm. Någon som har förslag på ett stabilt och pålitligt element/frostvakt som kan rekommenderas? Gärna ett som man kan lyfta bort sommartid, och med enkel stickkontakt bara (dvs elektriskt). Viktigt att det känns säkert.
Tack!
Har byggt ett isolerat förråd som vi skulle vilja ha en grundvärme i då vi kommer ha gräsklippare, målarfärg m.m. (kanske fem grader är lämpligt?). Förrådet är 11 kvm. Någon som har förslag på ett stabilt och pålitligt element/frostvakt som kan rekommenderas? Gärna ett som man kan lyfta bort sommartid, och med enkel stickkontakt bara (dvs elektriskt). Viktigt att det känns säkert.
Tack!
Jag har en 200w frostvakt i ett isolerat förråd. Håller tempen på 5 grader när det är som kallast ute. Förrådet är kanske 6 kvm, men jag kör inte frostvakten på full effekt.
Typ en sån här: https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...MIqpCBlLf03gIViaiaCh31IghbEAQYAiABEgJtKfD_BwE
Typ en sån här: https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...MIqpCBlLf03gIViaiaCh31IghbEAQYAiABEgJtKfD_BwE
Klicka här för att svara