Jag har fått tag i några gamla vattenelement, som togs bort för en vecka sedan. Hur förvarar jag dessa tills det är dags att montera in dem igen? Visst är det väl så att de börjar rosta ganska fort om de bara står?
Tänkte att man kanske fyller upp dem med glykol, eftersom de står ute, sen stoppa korkar i rörstumparna?
Gissar att montering inte kommer ske förrän till sommaren 2011.