Hej, jag har tagit bort poolen jag hade på gräsmattan, den va 8m i diam och marken va markberedd med singel och sand överst. Nu har jag en cirkel på 8m som jag behöver förslag på vad jag skall göra där istället. Fylla cirkeln med jord och så gräsmatta där igen är inget som är intressant. Mitt ideförråd är uttömt🤔
Kan ju ställa någon form av växthus, orangeri, paviljong historia.S Stor Trädgård skrev:Hej, jag har tagit bort poolen jag hade på gräsmattan, den va 8m i diam och marken va markberedd med singel och sand överst. Nu har jag en cirkel på 8m som jag behöver förslag på vad jag skall göra där istället. Fylla cirkeln med jord och så gräsmatta där igen är inget som är intressant. Mitt ideförråd är uttömt🤔
Lantlig miljö med stora Bokar och ca 5000kvm parklik tomt
Administrator
· Skåne
· 8 676 inlägg
Har du möjligtvis en bild, så tror jag att du får bättre råd?
Det jag kommer på spontant är att du kan lägga sten på ytan och plantera en häck runt, så får du en uteplats/berså där man kan sitta och fika, spela spel eller dricka ett glas vin i skymundan. En sådan har vi, fast mer 2 m i diameter, inte åtta.
Det jag kommer på spontant är att du kan lägga sten på ytan och plantera en häck runt, så får du en uteplats/berså där man kan sitta och fika, spela spel eller dricka ett glas vin i skymundan. En sådan har vi, fast mer 2 m i diameter, inte åtta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 8 676 inlägg
Ett utomordentligt svar, men ska jag ha sten på hela ytan? återkommer med bild
Berså i all ära men vill gärna ha en något öppen yta, som det är nu så är grannytorna skog så det luftar inte så mycket.K Kallebo skrev: