Har precis renoverat mitt badrum och ska nu stoppa in tvättmaskinen. Problemet är att toaletten är precis till vänster om dörren och den sticker ut en bit så jag får inte in eländet. Är bara några millimeter som saknas. Kan man utan att stänga av avlopp etc lossa toastolen lite och vinkla den bakåt 2-4 mm eller sitter den där den sitter?

Ska kolla med hantverkarna också men det är ju söndag så tänkte kolla här först.

//Per.
 
Antar att den är limmad då man sällan skruvar dom numera. Är den det måste man skära loss den och sen får man limma igen, är den bara skruvad så är det lättare att bara lossa dom.
Men finns det inget annat sätt? Lossa dörren? Lyfta högre?
 
Dörren är redan borta och går inte att vinkla maskinen mer åt höger. Lyfta skulle man iofs kunna göra men är själv just nu och den väger ca 80 kilo vilket jag absolut inte klarar :)
 
T
Som sagt, lyft den över toastolen, vänta tills du kan få hjälp med det!
 
Ska göra det. Tack för hjälpen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.