S
Jag har en Husqvarna 308 som jag precis haft inne för batteribyte och uppgradering av programvaran. Den firmware som fanns installerad var v 5.01 från 2014. Men efter servicen var inte programvaran uppdaterad. Jag ringde Husqvarna support och de kunde inte direkt svara på frågan om vilken programversion som är aktuell för 308. Litet märkligt. Har någon här info som kan hjälpa mig ? Intressant är också en dokumentation på vad de buggfixat på vägen från v 5.01 till dagens version (som jag utgår ifrån finns), är det värt att uppdatera programvaran med andra ord.

Info om prog.ver. och vad de innehåller finns i serviceprogrammet som verkstäderna har tillgång till.
Du bör höra med verkstaden som du lämnade klipparen till, de kan se vad som är ändrat.

Vad jag tidigare har sett, är det småsaker som man vanligtvis inte märker något av.

S
E etompau skrev:
Info om prog.ver. och vad de innehåller finns i serviceprogrammet som verkstäderna har tillgång till.
Du bör höra med verkstaden som du lämnade klipparen till, de kan se vad som är ändrat.

Vad jag tidigare har sett, är det småsaker som man vanligtvis inte märker något av.
E etompau skrev:

Stämmer, tack. Det var inget behov av uppdatering, finns ingen. Enligt uppgift nu från verkstaden så skedde det en större förändring något år efter 2014, då de slutade supporta de äldre modellerna med uppdateringar. Så var det med den saken.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.