Jahaja, kanske inte lika flådiga bilder som di andre, men man vill ju fläka ut sig eller ?

http://www.minhembio.com/what17ever

(Länkat till ett forum för hembio och stereo nördar....)
 
Redigerat:
Jättemysigt! Härligt med en blandning av gammalt och nytt.
 
Hej, fint. Vi funderade på ett sådant hus då det verkade prisvärt. Hur trivs ni. Vad blev produktionskostnaden exkl tomtinköp?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.