Finns det någon som säljer extra lång laminatskiva i ett stycke? (700 mm x 4700 mm)
Finns nämlign inget bra ställe för en skarv.
Alternativet får vara en hel rostfri bänk (djup 700 mm) som delar upp längden i 2 skivor. Tips på tillverkare av djupa rostfria bänkar till en vettig peng?

Tack på förhand

Laminatskivor tillverkas inte så långa. Rostfria bänkar däremot kan man få i valfri längd, bredd och tjocklek. Du kan ju kolla på skoj vad det kostar att måttbeställa en hel rostfri bänk i den längden och bredden.

Om det skall vara billigt är det nog Stala du ska titta på. Har för mig att de har ett beräkningsprogram på sin hemsida.

Paul-Staffanstorp
Landskrona rostfria är väldigt duktiga på långa rostfria bänkar också.

De kan tillverka upp till 5400mm i en skiva.

På deras sida kan du designa en skiva själv exakt hur du vill ha den med vilken typ av vask, ev. hål för häll mm.
Sen skickar du in bilden för prisuppgift genom deras program som du hittar på deras sida.

http://www.ablandskronarostfria.se/

kolla DECO dom har superbra priser då svågern köpte från dom och hade jämfört med många andra typ Stala

Stala grejar inte bänkar i ett stycke längre än 3m om jag inte minns fel och dessutom är deras 70cm djupa bänkar "high end" sett till priset..

DecoSteel kan du kolla med och likaså nordic tech.

aa det var DecoSteel jag menade

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.