Någon här som har anlitat Nerostein?
De har väldigt bra priser mot övriga konkurrenter men hur är de?

Jag har anlitat dem en gång, köpte en stenskiva som stänkskydd bakom min bänkskiva. Beställde med montering, det tog ca en vecka från beställning till montering så jag har inget negativt att säga där. Snabbt och prisvärt.

• Gilla
Kristina 16
  • Laddar…
Låter bra detta, känner du några fler som har anlitat det företaget som är nöjda?

Tyvärr inte! Men jag var väldigt missnöjd med en annan leverantör som inte kunde hålla vad de lovade. När jag kollade runt efter leverantörer så var recensionerna rena humorn. Det verkar finnas utrymme för nya leverantörer att döma av det generella missnöjet som verkar finnas kring stenleverantörer.

Nerostein var en ren chansning som funkade bra.

Exakt, finns nog många lirare där ute men saken är den om man vågar chansa på nerostein då jag ska byta alla bänkskivor i hela köket, jag vill ju att det ska bli fint och seriöst gjort.

Hade du några skarvar mellan dina skivor? Blev de bra isf? Hur upplevde du de som kom och mätte samt monterade dina skivor från Nerostein?

Trevliga finnar, nej inga skarvar. Jag köpte ett stänkskydd i carraramarmor, helstycke. 60x270 cm.

Jag är helnöjd! Bild bifogad.

• Kök med carraramarmor stänkskydd, vita skåp och häll, inga synliga skarvar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Blackfear
  • Laddar…
Ser kanon ut, då gör jag nog rätt i att anlita de, skiljer trots allt 10k i skillnad mot stenbolagen i min närhet.

B Blackfear skrev:
Ser kanon ut, då gör jag nog rätt i att anlita de, skiljer trots allt 10k i skillnad mot stenbolagen i min närhet.
Hur gick det med Nerostein? Vi funderar på att anlita de nu när vi ska sätta ny bänkskiva+stänkskiva i Blanco Orion. Deras offert ligger 10k under övriga offerter.

loka1
Gammal tråd, men jag chansade också på Nerostein. De leverade och installerade bänkskivan (komposit) 1 vecka efter mätning, jag var dock inte helt nöjd med installationen men då kom de bara en gång till och rättade till det.

TonyTech
loka1 loka1 skrev:
Gammal tråd, men jag chansade också på Nerostein. De leverade och installerade bänkskivan (komposit) 1 vecka efter mätning, jag var dock inte helt nöjd med installationen men då kom de bara en gång till och rättade till det.
Inget kvalitet jobb.
Hade gjort det bättre själv men det visste jag ju inte innnan. Nerostein skruvar fast diskho med deras egna hemgjorda mellanlägg. Totalt oseriöst montage.

• Hemgjort mellanlägg av plast och tejp för fastsättning av diskho.
    Skapa konto
  • Hemgjorda mellanlägg, mörk plast och brun bit, på gul tejp, kritiserat diskho-montage.
    Skapa konto
  • Fäste av diskho med hemmagjort mellanlägg, monterat med skruv på bänkskiva.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.