Ymer #1 Medlem · Västerbotten · 442 inlägg 19 dec 2016 09:57 Ymer Medlem Västerbotten 442 inlägg 19 dec 2016 09:57 #1 Hej Så här några dagar före dopparedagen kan det vara bra att höja julstämningen. Skicka in era tomtebilder! Och ja, jag ska leta fram en eller ta en ny... (kommer senare)
Hej Så här några dagar före dopparedagen kan det vara bra att höja julstämningen. Skicka in era tomtebilder! Och ja, jag ska leta fram en eller ta en ny... (kommer senare)
Ymer #2 Medlem · Västerbotten · 442 inlägg 20 dec 2016 14:13 Ymer Medlem Västerbotten 442 inlägg 20 dec 2016 14:13 #2 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Här är tomten som bevakar alla mina julklappar. Jag tycker inte den har skött sitt jobb för jag hoppades på fler julklappar.
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Här är tomten som bevakar alla mina julklappar. Jag tycker inte den har skött sitt jobb för jag hoppades på fler julklappar.
Ymer #3 Medlem · Västerbotten · 442 inlägg 20 dec 2016 22:42 Ymer Medlem Västerbotten 442 inlägg 20 dec 2016 22:42 #3 Och här är fotografen... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Och här är fotografen... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H hus520 #4 Medlem · 679 inlägg 21 dec 2016 00:06 hus520 Medlem 679 inlägg 21 dec 2016 00:06 #4 Jag kanske är lite trött men är inte julgranskulan under granen lite större.
pegee #5 Hobbysnickare · Västra Götaland · 484 inlägg 23 dec 2016 10:34 pegee Hobbysnickare Västra Götaland 484 inlägg 23 dec 2016 10:34 #5 Dagens tomte måste vara energimedveten även han: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Dagens tomte måste vara energimedveten även han: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder