elpanna evc240
Jag har fått för hög temp (86 grader) Hur gör jag för att få typ 63-67 grader på min elpanna?
 
Från manualen:
Lägsta panntemperatur och därmed lägsta varmvattentemperatur, kan justeras från standardläget 60 grader. Detta görs med kanalval 9. Knappa fram kanal 9, och öka temperaturen med tryckknapp (dold bakom övre frontluckan) märkt ”+”. Minska temperaturen med tryckknapp märkt ”-”. Temperaturen kan justeras mellan 50 – 90 grader.
 
  • Gilla
benny bbb
  • Laddar…
J Josth skrev:
Från manualen:
Lägsta panntemperatur och därmed lägsta varmvattentemperatur, kan justeras från standardläget 60 grader. Detta görs med kanalval 9. Knappa fram kanal 9, och öka temperaturen med tryckknapp (dold bakom övre frontluckan) märkt ”+”. Minska temperaturen med tryckknapp märkt ”-”. Temperaturen kan justeras mellan 50 – 90 grader.
Tack då mycket! Enkelt om man kan de! :)
 
B benny bbb skrev:
Tack då mycket! Enkelt om man kan de! :)
En fråga till : skadar man elpannan om pannans temperatur är så hög som 85 grader ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.