Jag är mycket nöjd med mina plejd. Brukar lyfta fram det som något jag är mycket nöjd med att vi köpte.
Har haft Google Home ett par veckor nu och det är förträffligt. Använder rösten för att styra belysningen.

M maximm skrev:
Jag är mycket nöjd med mina plejd. Brukar lyfta fram det som något jag är mycket nöjd med att vi köpte.
Har haft Google Home ett par veckor nu och det är förträffligt. Använder rösten för att styra belysningen.
Ja de känns som en sån sak man blir nöjd med :)

Var ute och titta lite idag, tänkte fotobomba ;)

• Nyligen byggt hus med grå fasad och svart tak intill en garagebyggnad under ett molnigt himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ej färdigmålat vardagsrum med trägolv, skyddad med plast, trätrappa och fönster mot skog.
    Skapa konto
  • Modernt badrum med gråa klinkergolv, fristående badkar, duschkabin och handfat.
    Skapa konto
  • Tvättstuga med tvättmaskin och torktumlare under ett fönster och en öppen dörr som leder ut.
    Skapa konto
  • Ett nyrenoverat badrum med kaklade väggar, duschhörna och handfat, med person som speglas i duschglaset.
    Skapa konto
  • Modernt kök med grå skåp, blå kylskåp och parkettgolv, delvis täckt av skyddsplast.
    Skapa konto
  • Inredning av ett hus under renovering med trägolv, fönster, en trappa och byggmaterial.
    Skapa konto
  • Interiör av ett rum under renovering med skyddat golv och öppen ytterdörr med utsikt mot grannhus.
    Skapa konto
  • Nybyggd grå träfasad med vita fönster och dörrar, byggställning vid sidan, och byggmaterial på marken.
    Skapa konto
  • Nybyggt enplanshus med anslutet garage under en klarblå himmel, omgivet av grus och byggmaterial.
    Skapa konto
  • Ett hus och ett garage med grusuppfart och en svart bil, omgivet av träd i solljus.
    Skapa konto
  • Wow
  • Gilla
Millan77 och 1 till
  • Laddar…
otroligt snyggt! när är inflytt?

K kakis81 skrev:
otroligt snyggt! när är inflytt?
Ja med lite färg både ute och inne är vi ganska säkra på att det kommer bli bra :love:

Förbesiktning är nu på tisdag och slutbesiktning är nästa tisdag. Hittar vi inget flyttar vi helgen efter :surprised:

SlamFreddan SlamFreddan skrev:
Ja med lite färg både ute och inne är vi ganska säkra på att det kommer bli bra :love:

Förbesiktning är nu på tisdag och slutbesiktning är nästa tisdag. Hittar vi inget flyttar vi helgen efter :surprised:
Härligt va spännande! Vi har startmöte på onsdag.. olika faser :)

gå med i "Vi som bygger eller har byggt med Eksjöhus" så finns många eksjähusare :)

K kakis81 skrev:
Härligt va spännande! Vi har startmöte på onsdag.. olika faser :)

gå med i "Vi som bygger eller har byggt med Eksjöhus" så finns många eksjähusare :)
Roligt ;) hoppas det går smidigt. Vissa kommuner kan ju vara svåra.

Jag har tyärr inte facebook :surprised:

Roligt ;) hoppas det går smidigt. Vissa kommuner kan ju vara svåra.

Jag har tyärr inte facebook :surprised:
Keep me posted :)

Hej!
Såg att ni bygget husmodellen vision. Undrar vad ni fick för pris/kalkyl? Har frågat om pris men Eksjöhus verkar inte vilja svara så gör ett försök här tack på förhand!

A Annapersom skrev:
Hej!
Såg att ni bygget husmodellen vision. Undrar vad ni fick för pris/kalkyl? Har frågat om pris men Eksjöhus verkar inte vilja svara så gör ett försök här tack på förhand!
Byggsatsen kosta 2 059 000 kr, det är vision inredd övervåning med tillägg vi gjort i kök och bad. Tillval El ej inräknad 75 000kr. Sedan kosta entreprenaden 1 400 000 kr ex målning ute inne men inkl färgen. Så ca. 3,5milj för stående hus utan tomt

• Gilla
Annapersom
  • Laddar…
Byggsatsen kosta 2 059 000 kr, det är vision inredd övervåning med tillägg vi gjort i kök och bad. Tillval El ej inräknad 75 000kr. Sedan kosta entreprenaden 1 400 000 kr ex målning ute inne men inkl färgen. Så ca. 3,5milj för stående hus utan tomt
Tusen tack för du tog tid tid att svara, då vet vi ungefär vad vi ska räkna med :)

A Annapersom skrev:
Tusen tack för du tog tid tid att svara, då vet vi ungefär vad vi ska räkna med :)
Glömde säga att det är inklusive garage 400000 kr

Ah, okej :) bra att veta, känns som ett rimligt pris för den husmodellen. Hittar inte så mycket om just vision, spännande att de iallafall finns några som byggt och bygger det huset :)

A Annapersom skrev:
Ah, okej :) bra att veta, känns som ett rimligt pris för den husmodellen. Hittar inte så mycket om just vision, spännande att de iallafall finns några som byggt och bygger det huset :)
Vilken kommun bor ni i? Ni kan få komma och titta om ni är intresserade av att se ett vision? Isåfall kan vi prata mer via pm.

Vilken kommun bor ni i? Ni kan få komma och titta om ni är intresserade av att se ett vision? Isåfall kan vi prata mer via pm.
oj så snällt av er :) tack! vi bor i Helsingborg, så det beror lite på vart ni byggt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.