L
Är det någon som vet hur man kan komma in och ändra inställningarna för Legionella. Som ni ser på bilden är själva inställningen låst. Så hur kommer man in och har rätt att ändra dessa?

just nu drar min värmepump 6 kWh mitt i natten var 15e dag. Såg att standard för legionella är att köra under 60 minuter men att det är överdrivet. Tänkte justera för att slippa ha en så hög topp

• Display på värmepump med låst Legionella-inställning och ikonen för låsning aktiverad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L Lewdis skrev:
Är det någon som vet hur man kan komma in och ändra inställningarna för Legionella. Som ni ser på bilden är själva inställningen låst. Så hur kommer man in och har rätt att ändra dessa?

just nu drar min värmepump 6 kWh mitt i natten var 15e dag. Såg att standard för legionella är att köra under 60 minuter men att det är överdrivet. Tänkte justera för att slippa ha en så hög topp
Hej!

Du kanske fått svar på detta men jag skriver ändå.

Håll inne menyknappen längst till vänster så kommer du att kunna gå in och ändra inställningarna under varmvattenmenyn. Testa kod 0000. Det kommer då att dyka upp en penna under Legionellarutan.

• Gilla
Lewdis
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.